Klantenservice
Jouw order wordt verwerkt door onze afdeling orderverwerking. Heb je vragen over het verloop van je order, neem dan contact op met jouw contactpersoon. Tijdens je aankoop heb je een geschatte leverdatum aangegeven. Weet je de definitieve leverdatum, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dan plannen wij je levering in en informeren we je verder over de bestelling, de betaling en de vervolgstappen naar jouw droomvloer.
Vragen over je order?
Elle staat je graag te woord om een antwoord te geven op al je vragen omtrent je bestelling.
Aftersales service
Een vloer van Nibo Stone staat garant voor jarenlang woongenot. Mocht er echter een probleem ontstaan, dan kun je altijd contact met ons opnemen om dit met ons te bespreken. Desgewenst komen we bij je langs om het probleem ter plekke te bekijken. Ook bij vragen over het onderhoud van je vloer staan we je graag te woord.
Klachten
Wij vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over Nibo Stone. Niet alleen over onze producten, maar ook over hoe je te woord bent gestaan in onze showrooms en hoe je de afwikkeling van jouw order heeft ervaren. Wij streven naar 0 klachten. Mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn, dan horen wij dat graag. Wij nemen jouw klacht zeer serieus en zullen direct actie ondernemen naar aanleiding van jouw klacht. Je kunt je klacht telefonisch doorgeven op 077 396 76 60 of per mail op [email protected]. We zullen onze uiterste best doen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen.
Blog
Vieux Carbo, Dé landelijke vloer bij uitstek
Blog
Ontdek de elegante Suolo tegelserie bij Nibo Stone
Blog